2015. június 12., péntek

Galuska Hercegnő uralkodása ~ 51 ~

2015. június

A Zanci levágatta a haját! Mikor hazajött a fodrásztól felvett a karjába, jól megszagolgattam elöl. Hmm, de rövid. Aztán oldalra fordult, hogy nézzem meg hátul is.
Basszus, hátul is eltűnt az össze hosszú haja! Mondjuk én nem bánom, mert mindig csikizett vele, amikor lehajolt hozzám, meg este az ágyban is feszt a számban volt, úgyhogy nekem most tetszik a Zanci! :)

Volt nálunk a Csipi is, de most nem csak vendégségbe jött, hanem fotózni is, mert egyedül Ő tud elfogadható képeket csinálni a Zanciról. Így legalább nőnemű hominidának tűnik és nem valami prémes emlősnek. Szóval nagy fényképezkedés ment egész délelőtt, aztán meg dumaparti délután. A Zanci azt mondta muszáj, hogy kettőnkről is készüljön közös fotó, mert csak az van, amit fél éve gyártott a fürdőszobában. Jaj már! Úúúgy untam a fotózást, mint a szomszéd kutyát! Eleve is utálom, ha fényképeznek, de most még így is, meg úgy is kellett (volna!) pózolnom, amire abszolút nem voltam hajlandó! 

A Zanci azt mondta megérti, mert Ő is rühelli, ha fényképezik, de azért próbáljak meg valamilyen fejet vágni. Vágtam! Szörnyen unottat! 


Én és a Zanci
Jaj, de unom...



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése