2016. február 12., péntek

Galuska Hercegnő uralkodása ~ 95 ~

2016. február

Csak azoknak mondom, akik esetleg ezt nem tudják: cicával aludni egyenesen mennyei! Ezt a Zanci mondta, Ő meg már csak tudja, mert mi minden éjjel együtt alszunk. Sőt, én magam vagyok a megtestesült gyógy-cica, mert a Zanci gyakran bezöldül, amikor jönnek a frontok és fáj a szíve. Ezért van nekem bérelt helyem a mellkasán, meg a karjaiban, ahol aztán addig dorombolok, amíg vissza nem nyeri a normál színét. (Szólíthattok Dr. Galusnak) Olyannyira szeretünk együtt aludni, hogy tegnap egyesületet alapítottunk, melynek neve Á.L.M.O.SZ. (Állatira Lusta Macák Országos Szövetsége). A Zanci azt mondta, hogy nem is egyesület vagyunk, sokkal inkább "szUndikátus"! Ennek az eseménynek a tiszteletére még fotó is készült rólunk, amint éppen áthorkoljuk az alapítási ceremóniát. Így érdemes élni emberek! Öleljétek magatokhoz cicáitokat és szunyáljatok Ti is! Ha Te is ÁLMOSZ vagy, csatlakozz hozzánk! :)




A szájig érő harmónia, csak addig tart, míg alszunk. Ugyanis amint felébredek, egész nap garázda vagyok, legalábbis a Zanci szerint. Most pölö az történt, hogy sós kekszet evett, amit én is nagyon szeretek. Éppen jöttem be a konyhából, amikor megláttam, hogy mit ropogtat a Nő. Már az ajtóból odanyávogtam Neki, hogy azonnal kérek én is. Máskor a Zanci meg szokta várni, hogy odamenjek érte, de most csak úgy elém dobta. Ekkor indult a játék! Rávetődtem a kekszre, ügyesen elpasszoltam a szoba közepéig, aztán nagy műgonddal felemeltem a szőnyeg szélét (két körömmel!) és alátunkoltam a kekszet. Úgy csináltam, mintha a rágcsa elbújt volna, úgyhogy ismét rohamoztam, akkor felemeltem a szőnyeg szélét, és kihúztam az ellent. Ezzel egész jól elvoltam (kipiszkálás, visszabizgerálás) egészen addig, míg a Zanci meg nem említette, hogy a sós keksz szőnyeg alá történő dugdosása, azonnali seggberúgást von maga után. Akkor meg végképp kikelt magából, amikor egy rossz mozdulattal mélyebbre küldtem a kekszet, ezért kénytelen voltam utána bújni, így aztán úgy nézett ki a szőnyeg, mintha hirtelen vakondtúrás alakult volna ki a közepén. Nem értettem a Zancit, hogy ezen miért van kiakadva, de aztán elmesélte, hogy a barátnőjének Csipinek, van egy cicája Guszti, aki ugyanezt a szőnyeg alá spájzolást szokta játszani, csak földigilisztával. Ez úgy derült ki, hogy takarításnál a Csipi mindig talált a szőnyeg alatt megmumifikálódott gilisztákat, és nem értette, hogy honnan a túróból kerültek oda. Aztán persze szegény Guszti kolléga lebukott, mert éppen befelé haladt a nappaliba, szájában egy friss zsákmánnyal, és már éppen a szőnyeg alá tunkolta volna az új szerzeményt, amikor hátulról, orvul fülön csípték. Úgyhogy a Zanci most előre közölte velem, hogy még azelőtt szokjak le erről, mielőtt rászoknék, egyébként meg nem is lesz semmi a nyáron, ami alá becuccolhatnék bármit, mert már most is pamacsokban hullik a szőröm, úgyhogy amint melegebb lesz, felszedi az összes szőnyeget. Csába! Pedig jó buli volt!


Ja, mindazok kedvéért, akik nem követik a Facebook oldalamat, (Ejnye, ejnye!) megmutatom most a fényképes személyi igazolványomat. Ez egyébként az oltási könyvem, de a Zancinak kellett másfél év ahhoz, hogy felfedezze a fénykép helyét… (No comment!) Szóval mikor észrevette, hogy lehet rólam oda fotót ragasztani, nosza meg is tette. Azóta ilyen úrilányos a "személyim", elvégre hercegnő vagyok! 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése