2016. február 5., péntek

Galuska Hercegnő uralkodása ~ 93 ~

2016. február


Ma egész nap verekedtem, verekedtem, és néha kicsit még verekedtem is. Állapotom nem aggasztó, sőt valószínűleg indulatkezelési terápiára sem kell majd járnom, egyszerűen csak arról van szó, hogy elárasztották a kertemet, a párzási időszakban párás szemmel kőröző kandúrok. Természetesen én ilyenkor kötelesség-szerűen eltángálom őket. Nem elég, hogy illetéktelenül bemasíroznak a birtokomra, ráadásul még kétszáz decibelen kezdik, hogy "MÁHÁHÁHÁHÁÁÁHÁHÚÚÚ"! 

Na, ezt kikérem magamnak! Ne itt csajozzanak, menjenek haza és ott spriccolják tele az udvart a szagukkal, meg vigyék őrületbe a zajérzékenyeket! Jól megtéptem őket! A Zanci azt mondta a kandúrok az emberek között is nagyon egyszerűek, mert szinte mindig lehet két csoportra osztani őket. Az egyik felük mondjuk egész nap muslica-részeg, a másik meg két darab borízű alma elropogtatása után már tizenhat szólamban énekel. Vagy az egyik csoport a legyet is röptében hágja, a másik csoport meg csak akkor kemény, ha gipszelik… Szóval azt mondta a Zanci, hogy szokjam meg, a kandúrok már csak ilyenek. Jó, én megértem, hogy tavasz van, meg dürögés, de aki itt akar a kertemben pásztor-órázni, azt úgy elverem, mint jégeső a határt! Már tiszta migrén vagyok tőlük. Mi lesz itt, ha még ennél is melegebb lesz az idő? 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése