2016. február 3., szerda

Galuska Hercegnő uralkodása ~ 92 ~

2016. Február

Tavaszodik. Már nincs olyan hideg, mint eddig, úgyhogy jó sokat vagyok az udvaron. A veranda tetején is mászkálok, amitől a Zanci és a Nagyigazdi is sikítozós lesz, de ez engem nem nagyon tud meghatni. Azért persze délután négynél tovább nem maradok kint. Ennek a Zanci nem nagyon örül, mert persze elfoglalom magam fent is. Például azzal, hogy a szanaszét hagyogatott könyveit elfoglalom. Az úgy szokott kinézni, hogy amíg a Zanci ír, én lesből indítom az offenzívát, aztán széttúrom a felkupacolt könyveit, és valamelyiken édesen elalszom. Nem értem, hogy miért hisztizik, mert már nem rágom a könyveket, mint kislány koromban, maximum szamárfülesre alszom őket. Boldogtalan egy liba ez komolyan mondom, semminek sem tud örülni! Ha megzakkanva rohangászom a lakásban az a baja, ha meg csendben szunyálok a könyvein, akkor az a baja.



Legutóbb is teljesen csendben voltam, amíg a száraz ruhákat pakolászta el, sőt még segítettem is! Beültem a nyitva felejtett zoknis fiókba és ahogy a Zanci berakott egy zokni gombócot, én fogtam és kidobtam. Ekkor Ő lehajolt, visszatette az éppen aktuálisan kizsűrizett fuszeklit, aztán a nyúlt a következőért. Mikor azt is betette a fiókba, én készségesen kipottyantottam. Nagyjából nyolc körig bírta is, de aztán megkért, – oké, pongyolán fogalmaztam; kirakott a fiókból! – hogy fejezzem ezt be, mert ellenkező esetben azonnal keres egy szakképzett állatpreparátort…! Élet az ilyen? Már azt sem értékeli, hogy házias vagyok! Áhh! 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése