2016. február 15., hétfő

Galuska Hercegnő uralkodása ~ 96 ~

2016. február

Már napok óta esik. Ez borzalmas! :( (Horribile dictu: belepisiltem az alomba!) Alig tudok kint lenni az udvaron, a Zanci meg gonoszkodik velem, ha bent vagyok. Most pölö az történt, hogy meglocsolta a virágot, én meg felugrottam megnézni, hogy miért öntött rá vizet. Kiderült, hogy azért öntözi a gazt, hogy nekem legyen saram, pacsáláshoz! Épp csak elfordult a Zanci, amikor én már két mellső praclival gyúrtam a szottyot. Sajnos észrevette, rám parancsolt, hogy azonnal fejezzem be a sarazást, úgyhogy én gyorsan leugrottam a szekrénykéről és kisétáltam a konyhába. Így aztán a saras lábnyomaimmal lett tele a szekrény, a szőnyeg, a parketta, a járólap… 

A Zanci már csak sóhajtott egy nagyot és szó nélkül felmosott mindent, aztán megmosta a lábaimat is. Azt mondta, hogy ennyi erővel akár kint is maradhatnék az esőben, onnan sem jönnék be sterilebb piskótákkal. Az lehet kérem, csakhogy kint esik a víz és éppen rám! Bent sarazni sokkal jobb, itt finom meleg van és minden száraz. Már ameddig össze nem lépkedem. :D


Szóval most össze vagyunk veszve a Zancival, mert fültövön vágott, hogy kevésbé koszolósan unatkozzam, én meg megsértődtem. Most itt ülő-sztrájkolok a virág mellett. Esküszöm, petíciót fogok írni, hogy ilyen gatya időben, minden cicának adják meg a lehetőséget, hogy a lakásban rombolgasson ezt-azt. A Zanci azt mondta, hogy millió hozzám hasonló "szeeegény cica" aláírhatja, de ők, a Gazdik ezt sosem fogadják el. Na, majd meglátjuk! :(

Morci vagyok! :(

1 megjegyzés: