2015. november 6., péntek

Galuska Hercegnő uralkodása ~ 78 ~

2015. november

A Zanci volt fodrásznál, itthon lettem hagyva kettesben a Nagyigazdival. Egy ideig ténferegtem a fenti lakásban, aztán mikor már csipkésre untam magam, elindultam lefelé a lépcsőn, számban a plüsskacsámmal. Letámasztottam Sápit az előszoba ajtajában, hogy majd kijön velem, ha már csak mi vagyunk itthon, akkor menjünk együtt kalandozni. Nyávogtam a Nagyigazdinak, hogy kimennénk, jöjjön már és nyissa ki az ajtót. Jött is, aztán csak nézett, csak nézett, hogy mi a fenét keres a Sápi az ajtóban. Nincs nekem szerencsém ezzel a két nővel! A Nagyigazdi éppen olyan, mint a Zanci, Ő sem enged egy csomó mindent, most pölö azt nem engedte, hogy Sápi kijöjjön velem az udvarra. Egy mozdulattal visszatette a lépcsőre, és hiába néztem vissza a verandáról sóhajtozva, akkor sem adta oda a kacsát. Kicsivel később hazaért a Zanci. Mikor befelé jött szemközt találkozott Sápival, aki még akkor is passzívan hevert a lépcsőn. Kérdezte a Nagyigazdit, hogy mi a fenét keres lent a kacsám, erre orvul be lettem fújva, hogy én rángattam le szegény jószágot, mert ki akartam vinni magammal az udvarra.




Apropó, udvar! Új játékot találtam ki, de megint nem nyertem el vele a Nőim maradéktalan tetszését. Az úgy kezdődött, hogy felültem a terasz korlátjára nézelődni, aztán észrevettem, hogy a veranda üveg tetejére pont fel tudok ugrani a korlátról. Sajnos lebuktam, mert jött ki a Nagyigazdi meg a Laci és beszélgettek a teraszon, akkor vették észre, hogy én fent sétálok a tetőn. Tulajdonképpen a Nagyigazdi elsőre nem is tudta, hogy én vagyok, mert megkérdezte a Lacitól, hogy szerinte mi mászkál ott fenn, de mire a Laci válaszolhatott volna, én fejjel lefelé lelógtam, belebazsalyogtam a Nagyigazdi hökkent arcába és közöltem Vele, hogy: "Ééén!". Nem örült. Annyira nem, hogy elkezdett velem kiabálni, aztán szólt a Zancinak, hogy hol vagyok és mit művelek. Na, akkor meg a Zanci trappolt le és Ő is elkezdte szedni rólam a keresztvizet, hogy azonnal húzzak lefele a tetőről, mert arra már számos bizonyíték van, hogy rám sokkal jobban hat a gravitáció, mint egy normális macskára, úgyhogy inkább jöjjek le magamtól, mielőtt leesnék! Végül persze lejöttem, de azért annyit szeretnék hozzátenni a dologhoz a történelmi hűség kedvéért, hogy egyáltalán nem volt igazuk. Én kérem csak nagyon ügyesen feltornáztam magam a terasztetőre, ezek meg a személyem dicsérgetése helyett, alaposan megmorogtak! El vagyok nyomva, semmi kétség!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése