2015. október 21., szerda

Galuska verse (saját tollából... ;) )

Ezazénversem


Bundám fehér-cirmos és csodaszép a szemem,
Galuska Hercegnő a becsületes nevem.
Van kastélyom, párnám, és egy rakat egerem,
Plusz két rabszolgával is büszkélkedhetem.

Egynek ott a Zanci, aki végtelenül szeret,
Kapok tőle puszit és simis tenyeret.
A Nagyigazdi a másik, akit e célra tartok,
Olyanok ők nekem, mint folyónak a partok.

Viselkedésem nemes, jellemes, és roppant előkelő,
(Amikor nem épp retkesen kerülök valahonnan elő…)
A gravitációnak abszolút nincs felettem hatalma,
Bár úgy potyogok a fáról, mint az érett-piros alma.

A Zancival alszunk, mert enyém az ágya,
Kényelmes fekvés az elvetélt vágya.
Tessék csendben tűrni az elnyomatást,
Elvégre neki tartogatok minden dorombolást!

Szóval igazi Hercegnőhöz méltó az életem,
A képlete: játék + simi + doromb a négyzeten.
Nem vagyok a szavak cicája, de egyet ígérek;
Ilyen bohóc maradok, ameddig csak élek!



©Ariana T. Dianis 2015




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése