2015. november 17., kedd

Galuska Hercegnő uralkodása ~ 79 ~

2015. november

A Zanci barátnője Betti, kiköltözött Angliába. Illetve eredetileg így volt, de a Zanci azt mondta tegnap, hogy Bettike már a "ködös Albionban" lakik, szóval szerintem baromira nem Angliába ment… (Most azt mondja a Zanci, hogy ne legyek már zápagyú, az ugyanaz. Perszeee! Nekem ne magyarázzon. A Mexikó, az Mexikó! Passz.) 

Na, a lényeg, hogy mivel Bettivel telefonálni már drága, ezért megbeszélték, hogy majd Skype-on dumálnak. Bevallom nem tudom mi a Skype, de csak sejtem, hogy valami számítógépes vacak lehet, mert a Zanci feltúrta a fél házat, hogy valamit összedugjon a valamivel. Azt mondta a "fülest" keresi, mert anélkül nem tudnak majd beszélgetni. Fülest? A Füles az egy szamár, nem? A Zanci erre azt mondta, hogy a szamár én vagyok, a füles meg a mikrofonos fülhallgató, amit be kell dugni a számítógépbe. (Valljuk be: kommunikációs zavar van mostanában köztem és a Zanci között. Neki Albion az Anglia, és szamár neve van a fülhallgatónak. Jól érzem, hogy a hiba nem bennem van?) 
Végül röpke két és fél órácska után meglelte a nyomorult fülhallgatót, aztán összedugdalta a "csacsit" a masinával. Most azon anyázik, hogy elfelejtette a Skype jelszavát, úgyhogy egyelőre mégsem tudnak majd beszélgetni Bettivel. Engem ebből az egészből csak az érdekelt, hogy segítettem Neki bedugni a spárgákat a fabulátorba. ("Fabulátornak" nevezi a számítógépet, mert azon írja a történeteit. Mondom én, hogy az Ő beszédközpontjában van a kovász!) Egyébként a Zanci egyáltalán nem örült neki, hogy segítek, pedig szívesen tettem. Mikor nagy nehezen talált olyan lyukat, amibe beleillett a füles dugója, én gyorsan kikaptam a kezéből, hogy ne unja a tevékenységet. Nem unta. Káromkodott. Azt is beígérte, hogyha nem hagyom azonnal abba, akkor nem a gépbe dugja majd a színes kis dugeszokat, hanem oda, amin ülök. Ezt persze nem fogja megtenni, mert a Bettit akarja hallani, nem az emésztésemet… Már nem csak hisztis, de válogatós is. Őrület!

Ja, a Bettikétől meg el sem köszöntem rendesen.
Isten áldjon Betti, érezd jól magad az Albion nevű Angliában, és néha azért gondolj rám, mert rám nem gondolni egyszerűen lehetetlen, hiszen szép vagyok, okos, kedves, szerény… Majd néha beledorombolok Neked a csacsiba, mikor dumáztok a Zancival. Addig is sok nózipuszit küld barátnőd,

Galuska Galagonya :)

Czupp!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése