2015. november 25., szerda

Galuska Hercegnő uralkodása ~ 82 ~

2015. november

Tessék elképzelni, meg lettem harapva! Tudom, hogy hülyén hangzik, de szó szerint ez történt. Este lefeküdtünk a Zancival, kényelmesen elhelyezkedtem rajta, konkrétan a mellkasán, mert ott nagyon finom, mindig úgy alszom el, hogy simogatja a hasamat. Na szóval fekszünk békésen, a hasam is simogatva van, dorombolok ezerrel. Egyszer csak érzem ám, hogy nagyon kéne nyújtózkodnom, nem is igen gondolkodtam a megoldáson, hanem nyújtózkodtam egy isteneset, felfelé persze. Ugyanebben a pillanatban a Zancinak meg ásíthatnékja támadt és Ő sem fogta vissza magát. Utóbb azt mondta, hogy ha ez egy film lett volna és rendező rendezi, szegény ember biztosan kitépte volna az össze haját, mert ÍGY ez nem sikerült volna, csak mondjuk a tizennyolcadik csapónál… Summa summarum az történt, hogy belenyújtózkodtam a Zanci szájába, aki ezt nem vette észre és mikor becsukta a száját, ráharapott a praclimra! Roppantul meglepődtünk mindketten! A Zanci azon, hogy mi a túrót keres a szájában a kezem, én meg azon, hogy megharapott, mert mióta letették az alapkövemet, ilyen még nem fordult elő! Miután kiköpködte magát rám meredt, és egyszerre kérdeztük meg a másiktól: "Tán hülye vagy?" 
Mondtam a Zancinak, hogy kikérem magamnak, amiért beleharapott a kezembe, de azt mondta, hogy csak ne zörögjek, mert kiscica korom óta harapom a kezét, úgyhogy a jelenlegi állás 2786459:1, a javamra! Az kérem teljesen más, mert én játékból harapok! Erre azt válaszolta, hogy jóvan', Ő meg véletlenből.

Egyébként mióta szájba nyújtózkodtam is együtt alszunk, csak mikor ásít, lefogja a mancsaimat. Szépen vagyunk!

Macskás paplan-palacsinta :D



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése