2015. november 18., szerda

Galuska Hercegnő uralkodása ~ 80 ~

2015. november

Itt az ősz. Ez amúgy nem lenne baj, de egyre jobban fázik a gumibugyim. Mikor reggelente kimegyek az udvarra még nem annyira, sőt még akkor sem, amikor napközben feljövök a lakásba úgy kétóránként. Viszont mikor késő délutánra elfáradok, majd' megvesz az Isten hidege! Ilyenkor fel szoktam ugrani a klíma alatti kis szekrényre, és jellemzően elalszom a szétrágcsált kartondobozomban. Egyik nap jöttem fel délután, hát látom ám, hogy a Zanci ül a gépnél, vadul kalapálja a billentyűket, a klíma meg hallgat, csak hallgat, mert ez grafomán tyúk elfelejtette bekapcsolni! Általában nem zavarom, ha ír, de most az állapotunk tűrhetetlensége okán kénytelen voltam pracliba venni az ügyet, így aztán felugrottam az íróasztalra és határozottan a fejébe nyávogtam. Böködtem az orrommal a klíma felé is, hogy értse miért vegzálom. Hála Istennek a Zanci vette a lapot, fogta a távirányítót és bekapcsolta a fűtést. A klíma rögtön ki is nyílt, de semmit nem fújt. Na, gyorsan átugrottam a kis szekrényre, várva, hogy mikor kezdi fújni az a vacak a jó időt. 

Várok, várok, vááárok, de az a nyomorult csak nem akart beindulni. Végül elvesztettem a türelmemet, felágaskodtam, hogy ellenőrizzem a készüléket, sőt bele is nyávogtam, (Finoman, nőiesen: "NYÁÁÁÁÁ!!!!!") hogy a kis törpék fűtsék már gyorsabban a kazánt! Ja, mert azt Ti nem tudjátok, de a klímában picike törpék laknak, akiknek picike lapátjaik vannak, amivel picike brikettet dobnak a picike tűzre, aztán mikor a Zanci bekapcsolja a klímát jelzést ad a törpéknek, hogy nyomhatják a meleget. Na, ezek a kis törpék lazsáztak most munkaidőben, amit egészen egyszerűen nem tűrhettem szó nélkül, mert addigra már jegeces volt még a harisnyatartóm is!

A Zanci egyébként tök részvétlenül kiröhögött, konkrétan vihogva megkérdezte, hogy ki a ráknak hadoválok, és mi a túróért ordibálok bele a klíma nyílásába? Semmit nem ért! Mondtam Neki is a törpéket, meg azt is, hogy feleslegesen nyomogatja a gombot, ha azok odabent kávészüneteznek… Erre mély sóhajjal éppen belefogott volna, hogy elmagyarázza nekem a klíma működési elvét, amikor is a doboz annyit mondott, hogy "hööörrd" és elkezdte fújni a meleget. Szerénytelenség nélkül állíthatom, hogy egy zsenicica vagyok. Diadalittasan végigmértem a Zancit "na, ugye?!" arckifejezéssel, aztán befeküdtem a dobozomba aludni.
Csak azoknak mondom, akik szintén inverteres klímával fűtenek: az egyenletes fűtési élmény érdekében, olykor rá kell nyávogni a törpenépségre! :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése