2015. december 4., péntek

Galuska Hercegnő uralkodása ~ 83 ~

2015. december

A Zanci azt mondta levelet írni úgy illik, hogy módfelett tisztelettudóan kell fogalmazni, akkor biztosabb hatást érünk el, mintha csak úgy parlagian odavetünk pár sort a címzettnek. Most ez arról jutott az eszembe, hogy várható ez a Mikulás nevű hapsi, akitől már tavaly is kaptam nasit, szóval arra gondoltam, hogy idén beelőzöm a muksót. Írtam is egy levelet neki, szerintem tuti befutó leszek nála:

"Tisztelt Miklós Úr!

Nevem Galuska, rangom hercegnő, fajtámat tekintve "sétakerti kotyvalék" vagyok. (Ezt a Zancim mondta) Úgy tudom Önhöz kell fordulnom, a december 6.-án esedékes grátisz-nasim ügyében. Azt is hallottam, hogy Ön könnyedén manipulálható a kérvényező jó cselekedeteinek listájával. Nos, ez esetemben igen figyelemre méltó lajstrom lesz. (Nem azért mondom, de momentán is plusz pontokért fitogtatom páratlanul bőséges szókincsemet!) Fogjuk rövidre és tárgyaljunk expeditíven: egész évben jó voltam! Sőt, nem egyszerűen jó, hanem hovatovább szuper-cica!

Mindig szépen, tisztán tartom a bundámat. (Kivéve persze a mancsaimat, azokkal ugyanis ásni szoktam a kertben, de arra is sűrűn akad precedens, hogy az orrom is retkes. Ez főként akkor fordul elő, amikor "röfizem", ami a talaj nózival történő feltúrását jelenti.)

A Zancimat és a Nagyigazdimat sokszor meglepem finomságokkal, eddig hoztam már nekik hat lepkét, egy sáskát, egy szitakötőt, és nemrég majdnem megfogtam egy egeret is. Olyannyira jó cica vagyok, hogy este tíztől hajnali hatig alszom, aztán a testmozgást igénylő tevékenységeimet az udvaron végzem, napközben. A televíziót is megjavítottam, mert azóta tért vissza a nyomorult masinába a szín, mióta a tetején fekszem délutánonként. Nem lopok az asztalról, nem nyitogatom a hűtőt, és nem rágok vezetékeket.

Mint azt a fentebb leírt nagyszerű magaviseletem is kellőképpen indokolja, kérem Miklós Urat, hogy mindezeket figyelembe véve, az idén extra adag nasival és esetleg valami izgis játékkal közelítse meg a nyílászáróink közelében elhelyezett kalucsnikat. Tájékoztatom, hogy a mai napon megnyalogattam a Zanci velúr csizmáját, aminek Ő nem örült. Ettől függetlenül az említett lábbeli tiszta, így alkalmassá vált megérdemelt ajándékaim átmeneti befogadására. Remélem, Ön is olyan, mint a Zanci, Neki elég gyorsan meg szokott telni a puttonya…

Várom Önt kedves Miklós Úr, találkozunk 6.-án az ablakban, a csizmák közelében.

Tisztelettel dorombolom:

Galuska Hercegnő"


Na, ezt a levelet írtam a Mikulás nevű ipsének. A helyében én nem alapszinten hatódnék meg magamtól! Remélem, tényleg kapok majd mindenféle finomat és nem csak a függönyt találom az ablakban!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése