2015. december 26., szombat

Galuska Hercegnő uralkodása ~ 85 ~

2015. december

Kérem szépen, karácsony van! :) Már gyanítottam, hogy nagy dolgok vannak készülőben, mert a Zanci vett egy fenyőt. Nem nagyot, csak olyan kis helyeskét, ráadásul be volt húzva egy nagyon szexi necc-harisnyába, úgyhogy nem is láttam igazán. Eljött végül karácsony napja és a Zanci felhozta a fát, beállította egy talpba, aztán kikötötte. Nem azért mondom, de tök ciki, mer' cukorspárgával kötötte ki, több ponton is! Azt mondta azért nem damillal lett kikötve a fácska, mert egy kis vadmalac vagyok, aztán ha nem látom a madzagot, akkor elvághatom valamimet. Na, hát ezért lett cukorspárga inkább a stabilizátor! (Kikérem magamnak, én nem vagyok vadmalac, maximum kicsit csíkosabb a szokásosnál…) Miután a Zanci szerint már biztonságosan állt a fa, felhozta a díszeket, de nem mindet, csak azokat, amik olyan műanyagból vannak, hogy ha a falhoz vágja őket, akkor is visszapattannak. Ez állítólag megint az én vadmalac mivoltom miatt szükséges óvintézkedés, nehogy ripityomra zúzzam a gömböket. Sitty-sutt felbizgálta a fenyőre a lámpákat, meg a gömböcöket. Szeretném megjegyezni, hogy én mindent megtettem azért, hogy segítsek a Zancinak, konkrétan beültem a díszek közé gurigázni. A Zanci nem is szólt rám, csak akkor, mikor egy kis díszdoboz alakú függőkét a számba kaptam és elspurizni igyekeztem vele. Na, akkor megbeszéltük, hogy a díszek a fára valók és ne molesztáljam őket, mert nyakon leszek csapva. Summa summarum: elkészült a nagy mű, bár szerintem igazi… :D A Zanci felkapcsolta a lámpákat is a karácsonyfán, szerintem nagyon szép lett! Közelebb mentem és mivel a Zanci nem ellenkezett, alaposan megtekintettem magamnak a csuda csecse fánkat. Találtam egy nagyon szépen csillogó gömböt, ami pont az orromig lógott, gondoltam bekapom, de nem tudom akkorára nyitni a számat, hogy beférjen. (A Zanci roppantul utálatos, mert azt mondta, hogy nagy pofám van, de nem ennyire) A gyakorlatban ez úgy nézett ki, hogy én tátogtam, miszerint "ááááá", a Zanci meg azt mondogatta, hogy "Csillagom, kiakad az állkapcsod".



Jött az este és akkor lementünk a Nagyigazdihoz. Neki is lett karácsonyfája, bár Neki tavaly is volt. Az Ő fáját bezzeg nem nézhettem meg közelről, csak úgy éppen hogy. Vacsoráztunk, ettem én is levest. Miután a Zanciék már nem bírtak mozogni, jött az ajándékozás. Kicsit aggódtam, hogy a Zanci átadta-e a kívánságos listámat a Jézuskának, de tuti, hogy átadta, mert kaptam rengeteg cica-szalámit, meg egy sajt alakú plüss dobozt, aminek a tetején és az oldalán is lyukak vannak, benne meg három csörgős labda, és van rajta egy bot is, amiről lóg egy egérke. Nahát, ez a sajtos játék óriási!


Egész este törleszkedtem hozzá, mert finom puha, aztán meg matattam benne a csörgős labdák után. A mókának a Zanci vetett véget hajnali kettőkor, hogy most már hagyjam aludni, mert hosszú órák óta hallgatja, hogy "csörr-csörr-csörr" és már azon is elmélázott, hogy ha kitömne engem afrikkal, sokkal csendesebb lennék… Na, de sebaj! A sajtos játék akkor is szuper! Majd holnap is játszom vele.




Boldog Karácsonyt Nektek, kedves Olvasók! Egyetek sokat, doromboljatok, aludjatok, vakartassátok a pocitokat! Vagy, ha ezeket nem lehet, legalább érezzétek át a karácsony hangulatát és ne az ajándékoknak örüljetek, hanem egymásnak, meg a cicátoknak, kutyátoknak, hörcsögötöknek, nyuszitoknak, levéltetveteknek… ja, annak nem!






Doromb Mindenkibe!

Galus(-ka) /+ a Zanci/





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése