2015. december 20., vasárnap

Galuska Hercegnő uralkodása ~ 84 ~

2015. december

Jaj, mindjárt itt van a Karácsony, én meg még azt sem írtam meg, hogy végül mi történt a Mikulás nevű pasival… Szóval kedves Mindenki, képzeljétek szuperül bevált a manipulatív levelem! ;) Ez a Miklós nevű fickó tényleg nagyon rendes és a Zanci szerint a szíve is lágy, mint az olvasztott vaj, mert pontról-pontra teljesítette a kívánságaimat.

Kaptam cica-szalámit, meg egy tollas botot! A szalámiból eredetileg három volt, de mire a Zanci le tudta fotózni, hát khömm…, csak kettő maradt. Mondtam Neki, hogy írja azt, hogy a harmadik szublimált, de a Zanci olyan izé, mert azt válaszolta, hogy dafke leírja, hogy BEZABÁLTAM!
Az a tollas játék nagyon szuper, mert a Zanci csiklandozza vele az orromat, én meg ugrabugrálok, hogy elkapjam. Ha ilyen jó volt a termés Mikuláskor, kíváncsi leszek, hogy mi lesz Karácsonykor! Mondtam is a Zancinak, hogy írok a Jézuskának is, de azt mondta, hogy inkább csak mondjam el Neki, hogy mit kérnék. Elkezdtem sorolni. Örülnék valami olyan izgalmas játéknak, mint amilyen a tollas bot, meg jó lenne egy olyan kastély alakú cicabútor, meg egy olyan labdakergetős pálya, amilyet a Zanci múltkor nézegetett a neten, meg még sok cica-szalámi… Itt lettem leállítva. A Zanci azt mondta, hogy összekeverem a Jézuskát, a Bill Gates-szel. Na, jó. Lehet, hogy kicsit túlzásba vittem a dolgot. Végül megállapodtunk, hogy a Jézuska majd választ, hogy mit akar hozni nekem.

Aztán szuper dolog történt, mert átjött hozzánk a Zanci Kató barátnője, a Józsi kutya Gazdija. A Zanci kapott egy bekeretezett képet, méghozzá azt, amin ölelkezik a Józsival! Ezt a Katónak elnézem, de a Zanci fel akarja tenni a képet a falra! Na? 

Aztán kicsit megbékéltem, mert a Katótól én is kaptam ajándékot: egy olyan játszószőnyeget, amin van egy csörgős labda, meg két egérke farokkal, meg körömélesítő, és finom puha! Rögtön kipróbáltam, szuper az egész! A Kató keze és a ruhája is egy merő kutyaszag, de azért odamentem Hozzá és ENNEK ELLENÉRE adtam egy puszit az ujjára, aztán meg kikutattam a táskáját is, hogy érezze mennyire szeretem. Jó kis elő-karácsony! Most nagyon élvezem a játszószőnyegem, egész nap lehet vele csörögni, meg egérke farkakat vadászni. Köszönöm Kató! :)






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése