2016. május 26., csütörtök

Galuska Hercegnő uralkodása ~ 111 ~

2016. május

Bűnöztem! Na jó, csak kicsit, de akkor is bűnöztem. Az úgy volt, hogy a Zanci leengedte a hűtőt, mert megint sanszos volt, hogy soha többé nem nyitjuk ki a fagyasztó ajtaját. Emiatt aztán kipakolt mindent a konyhaasztalra, amit meg mégis hűteni kellett azt levitte a Nagyigazdi hűtőjébe. Így aztán asztalra került két citrom, egy Piros Arany, egy paradicsom, két üveg ásványvíz, meg egy doboz körömvirág krém, amit nem nagyon értek, hogy miért lakik a hűtőben. Ezeken kívül, csak egy serpenyő került még ki a hűtőből, amiben az a szalonnazsír volt, ami előző nap képződött, mivel a Zanci túrós tésztát csinált ebédre és sütött rá pörcit. A pucér zsírt meg mikor kihűlt betette a hűtőbe, hogy majdcsak jó lesz az még valamire. Mivel nagyon jó idő volt és finom meleg, ezért a Zanci kitárta a kihúzott hűtő ajtaját, a fagyasztó alá telepített egy tepsit, hogy abba pisiljen a kis aranyos, aztán mint ki jól végezte dolgát bevonult a szobába, és a nap további részében nem nagyon foglalkozott a csöpörgő hűtővel. Lassan két éves leszek, úgyhogy ennyi idő után már megtanultam rendeltetés-szerűen használni a Zancit, pontosan tudtam tehát, hogy csak akkor kapok ki, ha in flagranti ér, amikor éppen disznóságot követek el. Éppen ezért, amíg Ő írt odabent, én úgy tettem, mint aki csak inni megy a konyhába, de persze jól megnéztem, hogy milyen kincsek vannak az asztalon. Rátaláltam a serpenyőre is naná, és ugyan soha nem szerettem a zsírt, de úgy gondoltam, hogy ha már a Nőm ilyen szépen kitálalta nekem, akkor csak beleeszek. Nem ragozom: gyakorlatilag a zsír felét bezabáltam! Szalonna íze volt, a szalonnát meg egyébként nem szeretem, de ugye a nehéz időkben, amikor szegény kiscica nem kap rendesen enni…, (Hogy mit mondtál a szájaddal? – a Szerk.) minden falatnak örülni kell. Miután ezt így megcselekedtem, kéjesen vigyorogva lemasíroztam az udvarra. A Zanci meg csak néhány óra múlva vette észre a gyalázatot és le is fotózta, hogy mit tettem. Azt mondta tisztán látszanak a nyelvnyomaim, úgyhogy minden tagadás értelmetlen. Baromira pipa volt egyébként, egyrészt mert szerinte semmi okom lopni, mert akkora vagyok már így is, mint egy T-34-es tank, másrészt meg azért, mert most aztán keresztbe fogom fosni az egész kecót. Minden büdös bogárnak elmondott, aztán lefeküdtünk aludni. Hajnali háromkor aztán éreztem, hogy szólít a természet, de MOST! A Zanci mellkasára pattantam és beleordítottam a fejibe, hogy NYÁÁÁ, de sürgősen ám, mert bajok vannak… Kivételesen nem mormogta azt, hogy "Aludjál még egy kicsit Nokoládé", hanem azonnal felkelt, aztán lekísért az udvarra. Amint kinyílt előttem a veranda ajtaja, minden átmenet nélkül leugrottam és rohantam a fenyőhöz, mert ott puha a föld. A Zanci meg a teraszról nézte, ahogy szuperszonikus sebességgel lyukat ások és megkönnyebbült fejjel telerotyogom. Végül csak annyit motyogott, hogy "nem megmondtam?", aztán visszament aludni.



A másik problémás napom az volt, amikor a meleg miatt egész nap kint voltam az udvaron, és ilyenkor én igenis megpróbálok vadászni. (Nem kell röhögni!) A Zanci is kijött egy kicsit, ezért szemtanúja volt, amint felugrottam a középső kőkerítésre, hogy onnan szemlélődjek. Egyszer csak a túloldalon, tehát a Zanci Keresztanyjáék oldalán, ahol olyan jó dús a fű, leszállt egy rigó! Ettől persze a másodperc törtrésze alatt felbigázódtam, elvetődtem a kerítésről és úgy ahogy volt átröppentem szinte az egész füves részen. Még majdnem azt is énekeltem, hogy "szááállok a szééélleeel!", de aztán valami gond lehetett a landolási szögemmel, mert nem a talpamra érkeztem, hanem hát hogy is mondjam csak… Szóval nincs mit szépíteni: pofára érkeztem, orral felradírozva a smaragd gyepet, aztán a lendülettől átbucskáztam a fejemen, végül lehátaztam. A Zanci persze megkövülve nézte a jelenetet, mert azt hitte kitörtem a nyakam. Odaszaladt a kerítéshez és kérdezte, hogy élek-e, de én inkább csak heverkéltem a hátamon, igyekezvén feldolgozni az elmúlt néhány másodpercet. A Zanci már majdnem átjött, hogy megnézze egyben vagyok-e, amikor felálltam és tétován elindultam felé. Ekkor a Nőm felsóhajtott, hogy eszerint komolyabb bajom nincs, sőt még a kerítésre is fel tudtam ugrani. Először is meg lett tapogatva az orrom, aztán a fejem, aztán a gerincem végig…aztán meg rondán ki lettem röhögve, mikor a Zanci megbizonyosodott róla, hogy tényleg nem törtem el semmimet, merthogy az orromon azért maradt nyoma a repdesésemnek. Ez a Némber rútul kiröhögött, mert mivel felszántottam a füvet a frontális részemmel azt mondta, hogy orcailag zöldebb vagyok, mint Írország! Felnyalábolt, felhozott a lakásba, aztán engedett langyos vizet a kis lavóromba, és szivaccsal megmosdatta az orromat és környékét, miközben azon kuncogott, hogy még akkor sem volt ennyire zöld a fejem, amikor spenótot ebédeltem. Közben persze megtartotta a szokásos beszédét, amit jobbak hegyen szoktak előadni, miszerint a madarak tudnak repülni, a cicák nem, és legyek szíves ezt legközelebb szem előtt tartani. Pff! Jókor szól!






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése