2016. május 24., kedd

Galuska Hercegnő uralkodása ~ 110 ~

2016. május

Na kérem, az idei első vihar el-históriázása beelőzte a soron következő bejegyzést, de hogy valami jó hír is legyen, ha nem jön vissza a villámlás meg a dörgés, akkor ma még felkerül a 111. szösszenetem is. 
Szóval ma hajnalban én már 4:30-kor kint voltam az udvaron, mert sikerült kiráznom a Nagyigazdit az ágyból. A Zanci ugyanis csak 6-kor ébredt fel, egy baromi nagy dörrenésre, amitől kapásból kitört rajta a pánik. Gyorsan lejött értem, hogy meg ne ázzak, mert addigra már zuhogott az eső is. Persze papírforma szerint áramtalanított mindent, majd a Nagyigazdinál is, aztán félálomban beült a fotelbe, hogy akkor ott fog cidrizni, mert a Nagyigazdi fotelja a "cidrizésre kijelölt hely". Hozzáteszem én ekkor már régen ültem az ablakban és lestem a villámokat, mert mint tudjátok én abszolút nem félek, sőt! Sűrűn jöttek a villámok, meg a dörrenések is, úgyhogy a Zanci minden bátorságát összeszedte, odaosont a telefonjával az ablakhoz, hogy lefotózzon engem, amint éppen a vihart nézem, mert ezt eléggé kevesen hiszik el Neki, hogy villámlás idején én nem valamelyik szekrény alatt vagyok, dobókockányira összehúzódva. Íme, én így nézem a vihart az ablakban:



Aztán persze észrevettem, hogy megint fotóz, úgyhogy a második képen már vágtam Neki egy olyan zombulós fejet, ami nem annyira karakteridegen tőlem, mint az előző:



Na a lényeg, hogy mire a Zanci befejezte a fényképezkedést, akkora villámok jöttek, hogy majdnem összepisilte magát. Elsprintelt az ágyig, aztán bevakondolta magát a párnák közé, csak a kicsinek éppen nem mondható feneke lógott ki, amit eszerint nem féltett annyira a villámtól. Kérdeztem Tőle, hogy mi baj, jól van? Erre azt válaszolta: "Mmmöömöömmö", ami szabad fordításban annyit tesz, hogy menjek én Delhibe jégkockát faragni, mert szerinte bolond vagyok, amiért tátott szájjal bambulom a villámokat és teszek a dörgésre. Mivel viszont Ő az, aki a párnák alól mömmögte ezt így el, azt hiszem jogos, hogy szakorvosi felülvizsgálatot követően újratárgyalnám azt a kérdést, hogy melyikünk is a bolond?!


Ma még jövök, ha nem lesz megint vihar, mert ha lesz, akkor a Zanciból megint csak a nagyobbik felét fogom látni, meg a gép is ki lesz kapcsolva, mert nem lehet olyankor bekapcsolva, mert belecsap-kiég-kataklizma-Úristen… *sóóóhaj* nem egyszerű a Zanci!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése