2016. május 2., hétfő

Galuska Hercegnő uralkodása ~ 108 ~

2016. május

Mióta nem írtam, a Zanci kigazolta a kertet, amire már nagyon ráfért, hogy foglalkozzanak vele… Persze mentem Neki segíteni, mert azt úgy illik, de a végén már bántam, hogy hallótávolságon belül maradtam. Természetesen most meg az volt a baja velem, hogy kifeküdtem három tő epret az eperföldből. Nem tehet róla, tessék nekem elhinni, én csak ott hentergek, ahova a nap süt! Mit mondjak, ezzel nem hatottam meg a Némbert, pedig dörgölőztem is hozzá, amíg húzgálta a gyomokat. Próbáltam rávenni, hogy velem foglalkozzon, de azt mondta, hogy vagy gazol, vagy galuskázik, a kettő együtt nem megy, úgyhogy próbáljam addig elfoglalni magam valami egyébbel. Na, én elfoglaltam magam… A Zanci guggolva cibálta a zöldségeket, miközben nagyon guszta, célba vehető látványt nyújtott. A háta mögé kerültem, és mivel nem figyelt, úgy három méterről a hátára ugrottam! :D Szegény, kicsit megijedt. Oké, mondjuk ki: majdnem összepisilte magát, mert sok mindenre számított, de egy öt kilós, szőrös bio-bombára, ami a nyakában landol semmiképp. Mire kimondhattam volna, hogy : "Sziaaa!", addigra elterült a gazban, mint  gombócon a prézli. Persze lesétáltam a hátáról és megnéztem a frontális részét is, hogy nem szenvedett-e komolyabb sérülést. Nem szenvedett, csak nagyon piros lett a feje, nagy nehezen feltápászkodott, aztán közölte velem, hogy rohadjon meg az összes befőttem. Ezt így! Szóval tömören megállapítható, hogy a Zancira nagyon rossz hatással van a gazolás!




Sajnos nem sokáig tartott a szép idő, mert most egy ideje megint esik és hűvös is volt. Ezért aztán kénytelen voltam a lakásban múlatni az időt, ami nem olyan rossz, csak mégsem az udvar, meg a cicabarátnőim. A Zancival sokat játszottunk, dobált nekem egeret, meg birkóztunk, és dögönyözött is, de azért csak elkapott a "jajesikazesőőő"-érzés és a mélyvénás unalom. Amikor kint süt a nap, akkor minden olyan szuper! Minden ajtó nyitva van, ki-be járkálok, ha megunom a szomszéd kutya izélgetését, akkor feljövök a Zancihoz. Mondjuk ez nagyon rövid idő, csak felrohanok, Ő olyankor általában ül és gépel, felugrom az ölébe, közlöm Vele, hogy én még mindig nagyon Őt, Ő is elmondja, hogy Ő is nagyon engem, aztán alaposan orron puszilom, és leviharzom az udvarra. A Zanci szerint a huszonhárom másodperces szeretetrohamom a "pötizsöti". Napos, meleg időben ezt nagyjából hússzor eljátszom, per nap. Viszont ebben az ocsmány, esős monszunban akármit is csinál a Zanci, hogy szórakoztasson, előbb-utóbb nagyon unom magam. Ilyenkor kiülök az ablakba, csak bámulok kifelé sóhajtozva, aztán szólok a Zancinak, hogy "nyinyinyányű". Most is, mikor mondtam Neki az ölébe vett és kérdezte, hogy mégis mit jelent a "nyinyinyányű"? Mondtam, hogy pont azt, amit hallott. Aha – mondta Ő, akkor a "nyinyinyányű" cicául azt jelenti, hogy mállik a pösz? Merthogy az emberek meg így hívják, amikor fogalmuk sincs mi bajuk, csak olyan pfuj az egész. Búsan bólogattam, hogy igen, nagyon mállik a pösz. A Zanci szerint én vagyok Picsogi, a Főnyivák. Pedig csak uuutálom az esőt! Remélem, már nem tart sokáig! 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése