2016. április 12., kedd

Galuska Hercegnő uralkodása ~ 106 ~

2016. április

Kaptunk sok fát a Zanci Unokabátyjától. Telepakolták az udvart kisebb-nagyobb rönkökkel, meg rövidebb-hosszabb ágakkal. Ez állati izgalmas volt! A kisebb fákat még csak el is tudta volna pakolni a Zanci, de a nagyobbakhoz megkérte a Tesóját Lacit, hogy segítsen. A Laci meg nagyon rendes, mert fel is hasogatta a nagy fákat, úgyhogy a Zancival kimentünk az udvarra, hogy pakoljunk. Mármint, hogy Ő pakoljon, mert én drukkolással vettem ki a részem a folyamatból. Szóval a Zanci elkezdte szétválogatni a fadarabokat, mert a nagyobbacskák és az "ehető falatok" mentek be a tárolóba, a kicsiket viszont hátra kellett szállítania dobozban, a kis házba. Ebből aztán az lett, hogy állt a farakás előtt és úgy zsűrizett, ahogy a pasikkal szokta: kicsi-kisebb-hátezmi... Napokig elvoltunk ezzel és csak keveset vitatkoztunk, bár egyszer el lettem küldve Teheránba fittyfenét gereblyézni, amikor a Zanci egy olyan dobozzal bandukolt a kis ház felé, ami csurig volt fával, aztán én meg elé léptem. Nem is hittem volna, hogy a Nőm ilyen akrobatikus mozdulatsorokat is össze tud hozni! Ahogy megbotlott bennem ugrott egyet, aztán húsz centivel arrébb földet ért, de még mindig talpon volt, csak kicsit megbicsaklott a bokája, amitől enyhén balra dőlt, – természetesen a húsz kilós dobozzal a kezei közt – de ezt is kikompenzálta, fél lábról visszaficcent egyenesbe, és csak ezután kezdett anyázni velem. Közölte, hogy szétrugdalja a zrityómat, ha nem mögötte haladok, hanem előtte, ráadásul olyan vonalban, amilyet az ökör is csak vágtában tud pisilni… A maradék farönkökkel jól elvagyok, mert remekül lehet rajtuk mászókázni. Ezért legalább nem kapok ki!




Most, hogy többet voltunk az udvaron, a Zanci kifigyelte hogyan vadászom. Már minden élőlényke előbújt, ami azért remek, mert így mindig van, aki mozog. A Zanci állítja, hogy én egy anti-macska, vagy anti-vadász vagyok, sőt azt is megemlítette, hogy ha nem lány lennék, átkeresztelne Antivá, mert az sokkal jobban passzol hozzám, mint a Galuska. Mindezt csakis azért, mert jött egy légy, aki elszállt az orrom előtt, én meg felpofoztam. (!) Ekkor a légy egy kicsit megroggyant és cikk-cakkban szállt tovább. Odafordultam a Zancihoz, aki csak állt és a fejét csóválta. Azt mondta, hogy egy belevaló macska nem tapizza a vadászzsákmányt, hanem "elejti", más szóval megfogja. Ha pedig én ennyire béna vagyok, – és ez gyanúsan nem fog változni, tekintettel arra, hogy pár hónap múlva már két éves leszek – akkor be fog íratni egy macskulási továbbképzésre! Ott aztán majd megtanulok egerészni, meg "legyerészni", meg a tetőről és a fákról nem leesni, a sonkát választani a kifli csücsök helyett, meg minden olyan dolgot, amit egy "normális" cicának tudnia kell. Szerinte. Mert szerinte Ő normális? Nem az. Na, akkor én mi a zivatarért lennék az? Tiszta hiszti ez a Némber! Esküszöm kamaszodik, vagy mi!




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése