2016. április 7., csütörtök

Galuska Hercegnő uralkodása ~ 105 ~

104. 2016. április

Lett egy új lakótársunk! Ő egy kobold, vagy még inkább Pixie, és foglalkozását tekintve "Gazdagságvarázsló". A Nagyigazdi lepte meg Vele a Zancit, mert a Nőmnek hamarosan nevenapja lesz, de a Nagyigazdi nem tudott várni. Mikor megtudta, hogy nem túl messze megnyílik az új "Koboldok és Tündérek" bolt, azonnal elment és megvette a Zancinak ezt a csodaszép Pixie-t. Nahát, volt nagy öröm! Aztán meg volt nagy variálás, hogy hol is lakjon majd a kobold. Ugyanis, mint az utóbb kiderült, a koboldok a növények mellett szeretnek élni, de nekünk, csak egy zamio pálmánk van, a Zanci szerint éppen miattam, mert Ő nagyon szeretne sok virágot, de én marharépa vagyok és mindent megeszek. (Ez nem is igaz! Nem szoktam megenni a virágokat, legfeljebb beléjük harapok itt-ott...)

Ő itt Aranyka, a Gazdagságvarázsló koboldunk.


Végül a Zanci megvilágosodott, aztán kirohant az előkertbe és onnan ibolyákat ültetett egy kerek tartóba. Na, most ebben lakik a koboldunk, aki a keresztségben az Aranyka nevet kapta, mert van Neki egy nagy zsák aranya. Ez még délután történt, a Zanci feltett engem az ablakhoz és bemutatott a Pixie-nek. Igazából nem az etikett miatt, hanem azért, hogy elmondja: a Pixie nem ehető, nem bántható, nem leverhető, nem játszásra való. Pff! Na, de akkor mi a fenének lakik velünk, ha nem lehet Vele csinálni semmi izgiset? Késő este aztán elmélyítettem ismeretségemet Aranykával, aki addigra már hótt'ra unta magát! Felugrottam hozzá és mondom Neki: "Szia, az én nevem Galuska. Csinos a sapid! Tetszik az üveggömböd is. Jóslásból szedtem meg így magad? Miért tartod az aranyadat zsákban? Nincs bankkártyád?"
Nagyjából itt tartottam az ösmerkedésben, amikor a Zanci közbelépett. Hiába mondtam, hogy én csak istenhozott-puszikat adtam az Aranykának, akkor is leparancsolt a koboldka mellől, hogy hagyjam békén. Azóta is, csak stikában dumálunk Aranykával, aki egyébként jó fej, egész nap mosolyog! :)

Itt már az ibolyás kecójában üldögél Őkoboldsága.


Egyébként a Zanci mondta, hogy vannak tündérek és sárkányok is abban a boltban, úgyhogy Őt oda nem szabad beengedni, mert még a végén megveszi az egész üzletet! (Nem tehet róla, szegény fantasy író… Papírja van róla! Pöcsétes!) Mondtam Neki, hogy menjen csak és vegyen még tündért is, meg sárkányt is, én nagyon élvezném, lenne társaságom, akikkel játszhatnék! Persze megkaptam, hogy egész nap kint esz a fene az udvaron, és reggeltől estig együtt vagyok a szomszéd cicákkal, úgyhogy sem a Pixie, sem a tündér, sem a sárkány nem játszótárs. Azért remélem, hogy mielőbb lesz még új barátunk!

Ja, ha Ti is szeretnétek koboldot, tündért, vagy sárkányt, akkor látogassatok el a Westend-be, az aluljáró szinten van a "Koboldok és Tündérek" üzlet, a Niagara tér 33. szám alatt. Ha meg majd jól bevásároltatok ott, nehogy eltiltsátok a cicáitokat az új jövevényektől, mert úgysem tudjátok. :D


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése