2015. október 20., kedd

Galuska Hercegnő uralkodása ~ 77 ~

2015. október


Kicsit összevesztünk a Zancival. Az történt, hogy már kislánykoromban is nagyon vonzódtam a fogkeféjéhez, de mindig kikaptam, ha közelebbről meg akartam nézegetni. Szerintem egyébként evidens, hogy érdekelt a dolog, mert a Zanci minden reggel és este beteszi a szájába és megsikálja vele a fogait, amit én a kád széléről szoktam figyelni. Azt sem szokta engedni, hogy a szájából kivegyem, pedig már többször is tettem erre kísérletet. Na, szóval most az történt, hogy a Zanci nyitva hagyta véletlenül a fürdőszoba ajtaját, aztán kiment főzni a konyhába. Egy ilyen ziccert nem lehet kihagyni! A háta mögött csendben besurrantam a fürdőbe, aztán kivadásztam a fogkefét a pohárból, és becipeltem a szobába. Mire a Zanci megfőzte a vacsoráját és bejött, már az ágyban feküdtünk én meg a fogkefe, akinek kéjesen rágcsáltam a szőrzetét. A Zanci a perc töredéke alatt vetkőzte le magáról a jól nevelt úrinőt és olyat mondott, amit nem szabad idéznem… Mondtam Neki, hogy ne haragudjon, tessék visszaadom, de azt mondta nyugodtan tartsam meg, ha már megrágtam. A Zanci hangosan, érthetően, és tagoltan áldotta az eszét, amiért mindig tart itthon vagy három tartalék fogkefét, így aztán sitty-sutty kibontott magának egy újat, rólam pedig olyanokat mondott, amik nem tűrik a nyomdafestéket, sőt szerintem az állatvédők is felhorkantak volna, ha hallják! Nem baj, már van új fogkeféje. Nekem meg haditervem arra nézvést, hogyan fogom ellopni ezt az újat… 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése