2015. augusztus 21., péntek

Kellemetlen hírek

Kedves Olvasók!

Nagyjából két hete tudtam meg, hogy Urbán Szabó Krisztina, még 2012-ben megírta "Macskanapló" című könyvét. (Köszönöm szépen Szilágyi Helénának, hogy szólt!) Ez egy remek hír természetesen minden cicabarátnak, az már kevésbé, hogy ebben a könyvben egy Nokedli nevű cicalány meséli el az életét, éppen olyan napló-szerűen, ahogy azt én is teszem az én Nokedlimmel! Kérek mindenkit, higgyétek el, hogy nem tudtam erről a könyvről! Soha életemben nem loptam sem ötletet, sem tartalmat, sem szöveget senkitől! Egész eddigi fennállásom óta azt hangoztattam, hogy véletlenek nincsenek. Tisztelettel jelentem, hogy mégis vannak! Sőt, ez a véletlen nem csak vak, de kicsit hülye is…! 
Picit megtelt a puttonyom. Ha regényt írok az nem kell a kiadóknak, mert nincs az írásaimban elég erőszak, vagy ha csak úgy a cappella írogatok, arról meg kiderül, hogy más már sokkal régebben írt valami nagyon hasonlót.

A közeljövőben megpróbálom felvenni a kapcsolatot az Írónővel és Vele is tisztázni a helyzetet. Mivel még a mai napig sem sikerült megszereznem a Macskanaplót, így nem tudom, hogy tartalmilag mennyi az egyezés. Addig is, hogy ne legyen ebből további probléma, átnevezem Nokedlimat Galuskává, tehát visszamenőleg és a továbbiakban is "Galuska Hercegnő uralkodása" lesz a napló címe. (jól tudjátok, hogy szokásom a Királylányt Galuska Galagonyázni, így ez nem áll majd távol tőle, sőt!) Ettől függetlenül, ha az Írónő problémásnak érzi az egyezéseket, kénytelen leszek törölni a teljes naplót. Ez még persze nem biztos, ezért kérem szíves türelmeteket. Amint lesz fejlemény, azonnal megírom itt, egy következő bejegyzésben.

Figyelmeteket és megértéseteket köszönöm!

Ariana T. Dianis



6 megjegyzés:

  1. Itt lehet az említett könyveket beszerezni:
    http://www.libri.hu/konyv/urban_szabo_krisztina.macskanaplo.html
    http://www.libri.hu/konyv/urban_szabo_krisztina.macskanaplo-2.html
    Galuskává átnevezett Nokedli történeteit nagyon szeretem, kár lenne, ha törölni kéne :(
    Üdvözlettel: egy lelkes olvasó

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves "Lelkes Olvasó"!
      Nagyon szépen köszönöm a hozzászólását és a linkeket is! Úristen, már második része is van? Jaj, nekem. :(
      Ön olvasta a könyveket? Ha igen, meg tudná nekem mondani, hogy mennyi egyezés van az én írásom és a Macskanapló között? Hamarosan én is megveszem majd, mert nagyon is érdekel.
      Köszönöm a kedvességét, remélem én is, hogy nem kell majd törölnöm "Galuska" naplóját és folytathatom.
      Szép és vidám napot kíván:
      Ariana és a "Garnírung" :)

      Törlés
    2. Kedves Ariana!
      Sajnos nem olvastam a könyveket, csak a fenti bejegyzés miatt kerestem meg Önnek őket. Mivel nekem is van cicám, élvezettel olvastam a történeteket, és remélem ezután is lesz alkalmam olvasni őket.
      Üdvözlettel: a Lelkes Olvasó (remélem most már névvel is sikerül elküldeni a hozzászólásomat, a névtelenség csak a tapasztalatlanságom bizonyítéka :) )

      Törlés
    3. Kedves Ági! :)
      Köszönöm a segítségét! :) Ígérem folytatom Galuskám naplóját, éppen történés volt nemrég, úgyhogy mindenképpen megosztom Önnel/Önökkel.
      Nagyon szépen köszönöm az elismerését, igyekszem rászolgálni! :)
      Üdvözlettel:
      Ariana

      Törlés
  2. Örülök, hogy mégsem szeded le Nokedli sztoriját és a névváltás is jó ötlet. Szerintem, nem problémázik majd a másik történetét író kollegina sem. :) Hajrá! Sok sikert, így tovább! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Léna!
      A névváltoztatás ötlete eredetileg Varga Beától (As: On Sai) származik, akinek itt is köszönöm a tippet! Remélem, így nem lesz gond és maradhat minden. Talán hamarosan felvehetem a kapcsolatot az Írónővel, elvileg a kiadó intézkedik. :) A Főszerkesztő azt mondta ne aggódjak, Urbán Szabó Krisztina nagyon aranyos és nem egy vérivó alkat, úgyhogy reménykedem a megértésében. :)
      Köszönöm szépen! :)
      Puszi Neked és Tigrisnek:
      Andi és Nokoládé :)

      Törlés