2015. augusztus 26., szerda

Galuska Hercegnő uralkodása ~ 66 ~

2015. augusztus

Képzeljétek mi történt! Léna, a Zanci barátnője pár hete szólt, hogy van egy könyv, aminek Macskanapló a címe, egy Urbán Szabó Krisztina nevű néni írta. Kiderült, hogy Neki is van egy Nokedli nevű lánycicája és már 2012-ben megírta ezt a könyvet, éppen olyan naplót, amilyet én is írok! Mikor a Zanci ezt megtudta, olyat mondott, amit úrilány nem ír le, szóval ez titkos információ… Fogalma sem volt, hogy létezik ez a könyv, de a cicás barátai sem szóltak, mert Ők sem tudtak róla!

Persze értem én Őt, mert nagyon kínos volt. A Zanci még azon is elgondolkodott, hogy törli innen az egész naplómat, de erre fellázadtak az Olvasók, hogy ne tegye. Ő azzal indokolta, hogy miért törölné inkább, mert ennyi egyezéssel senki sem hinné el Neki, hogy nem Urbán Szabó Krisztinától lopta az ötletet, meg majd Őt minősíti a dolog. Végül írt az Írónő kiadójának, hogy ez történt, de Ő nem tudott erről a könyvről, valóban véletlen az egyezés és azért szól, hogy ebből ne legyen jogi balhé. A kiadó nagyon aranyos volt, megadták a Zanci címét a Szerzőnek, aki írt is levelet, amiben megnyugtatta a Zancit, hogy semmi baj, ilyen előfordul és írjon csak tovább.

A Zanci átnevezte végül a blog bejegyzéseimet, úgyhogy azért lettem Galuska Hercegnő. Megjegyzem, a Zanci azt is mondta, hogy mivel már akkora vagyok, mint egy rinocérosz, nyugodtan lehetnék akár "Galus" is, nem kell már nekem a kicsinyítő képző…! Pff! Ő beszél! Lassan akkora lesz hátul, hogy beleszorul a forgószékbe és még Ő mondja nekem, hogy rinocérosz?

Egyébként, én ebből az egész mizériából csak annyit érzékeltem, hogy a Zanci egyik nap nagyon ideges lett, falhoz csapkodta a teljes Szepes Mária sorozatát, aztán meg fogta a fejét és azt mantrázta, hogy "Ilyen nincs! Ilyen nincs!". Magam részéről nem vagyok hajlandó aggódni. Van itthon elég alutasakos, meg Royal-lal van tele a dobozom, úgyhogy én szarok a világra, meg a levendulával illatosított alomba! :) (Ja, mert kénytelen voltam fent kakilni, de ezt a következő bejegyzésben írom meg)

Lényeg, hogy itt maradhat a naplóm, a Zanci írhatja is tovább, senki nem vádolja semmivel, Ti meg nyugodtan rajonghattok értem a továbbiakban is. :)






2 megjegyzés:

  1. Nagyon örülök a jó hírnek!!! :) :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Ági!
      Köszönöm szépen, nagyon aranyos! :)
      Tegnap egyébként megkaptam a Macskanaplót drága barátnőmtől, így el is olvastam gyorsan. Minimális egyezések vannak csak, például az Írónő Nokedlije is apportírozza az egerét és be is áztatja a vizébe. :) Ezen kívül viszont szinte semmiben nem egyezik a két írás, aminek szívből örülök!
      Estefelé igyekszem új résszel jelentkezni. :)
      Szép, dorombolós napot kíván:
      Ariana és Galus(-ka) :)

      Törlés