2017. június 1., csütörtök

Galuska Hercegnő uralkodása ~ 130 ~



2017. május

A Zanci egy kicsit beteg. Az a helyzet, hogy vastagbélgyuszija van, aztán szegény most alig ehet valamit, meg folyton fáj a hasa. Már hülyére vizsgálták, de még nem derült ki túl sok minden. Na, ezt csak azért meséltem el, mert egyik nap ment vérvételre, engem meg itthon hagyott persze. Mivel untam magam egyedül, ezért játék után néztem, meg is találtam a kedvenc macskamentás párnámat, amit a Zanci pár hete varrt nekem. Itt szeretném hozzátenni, hogy minden, de minden a Zanci hibája, ugyanis Ő varrta a párnát túl vékony anyagból! Merthogy kérem szépen az történt, hogy egy kicsit megcsócsáltam a párnát, ahogy azt szoktam, de most elreccsent az anyag, én meg egyenletesen beterítettem macskamentával az egész lakást (legalábbis a teljes parkettás felületet), aztán még bele is feküdtem a jó illatú fűbe, és csak hemperegtem, hemperegtem… Éppen addig tudtam csak hemperegni a finomban, amíg a Nő haza nem ért. Ugyanis amint belépett a lakásba, felfogta a látványt, és még a gyöngyhalászok között is elvitte volna a pálmát, mert vagy tíz percig káromkodott levegővétel nélkül! Én a magam részéről az egészből csak annyit érzékeltem, hogy a Zanci mérges, de nem tudtam menekülni, mert addigra szállíthatóra szívtam magam… El voltam terülve a füves parkettán, mint délibáb a Hortobágyon, a Zanci meg gyorsan felkapott onnan, és nem túl finoman elkezdte rólam lesöprögetni (pontosítok: lepofozni!) a macskamenta darabkákat. Mikor elég tisztának talált felrakott az ágyra, rámparancsolt, hogy ne merjek visszaterülni, amíg Ő megérkezik a partvissal, aztán felsöpört. Utána lerogyott mellém az ágyra és megkért szépen, hogy csak addig kíméljem, amíg kicsit jobban nem lesz, mert marhára nem volt kedve röptében feltakarítani, amikor így is szédeleg az éhségtől. Azt is közölte velem, hogy mostantól addikt esetként fog kezelni, mert nagyon csúnyán beszívtam megint. (Nem értem miért probléma, hogy másfél órán keresztül fel-le ugráltam a szekrények tetején…?!)

Persze azóta varrt nekem egy másik párnát, de most erősebb anyagból, amit tutira nem tudok kiharapni. Nem baj, megérte! Volt egy jó napom! :D


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése