2016. január 10., vasárnap

Galuska Hercegnő uralkodása ~ 86 ~

2016. január

Ez az idei első bejegyzésem. Boldog új évet Nektek, kedves Olvasók! :) 
Ígéretemhez híven, most elmesélem, hogy mik történtek az ünnepek alatt. Karácsony és szilveszter között szinte semmit sem csináltunk. A Zanci sem írt, csak feküdt, olvasott és evett, úgyhogy most az ajtók kiszélesítését tervezi fogyókúra helyett, mert a kézügyessége mindig is jobb volt, mint a diétára való hajlama. :D Mondjuk én annak nagyon örültem, hogy nem a billentyűit klopfolta álló nap, mert így nagyon sokat játszottunk. Szilveszterre vett a Zanci szerpentint, ami ilyen papírguriga és ha eldobják, akkor hosszú, színes kunkorik lesznek belőle. Ezeket a kunkorikat próbáltam levadászni, miközben a Zanci egy széken állva igyekezett a plafonra ragasztózni őket. A Nagyigazdi mondta a Zancinak, hogy konfettit ne vegyen, mert az apró és még lenyelem, de erre a Zanci azt mondta, hogy mellettem a szerpentinből is konfetti lesz, mert szét fogom csócsálni ficnikre. Kicsit igaza lett. ;)

Másik fő elfoglaltságom az alvás volt, amit már professzionális szintre fejlesztettem: hol abban az ajándék tasakban hortyogtam, amiben a Katától kaptam a játszószőnyeget, hol meg a tv tetején. A tasak valami oltári szuper, olyannyira el tudok benne aludni, hogy maximum a zoknijaim, vagy a fülem lóg ki, minden másomat gondosan becsomagolva pihentetem. 







Apropó, televízió! Mint tudjuk, a Zanci nem igazán kedveli a sípládát, de nekem hajlandó bekapcsolni. Eddig főként a dokumentum csatorna volt bekapcsolva, ha egyáltalán, de most a Zanci legnagyobb megelégedésére felfedezte, hogy van olyan csatorna is, aminek "Ünnepi hangulat" a neve és éjjel-nappal csakis egy kandallót mutatnak, a benne ropogó tűzzel. A Zanci rögtön meg is állapította, hogy ez a Neki és nekem való "műsor", nincs benne erőszak, meg híradó, meg reklám, meg agy-halott senkiket bemutató bulvárpöce, úgyhogy most ez az ünnepi hangulat megy nálunk, ha be van kapcsolva a doboz. Megjegyzem ez a kandallózás nekem is tetszik, nagyon szeretek a tv tetején aluszkálni és kellemesen elzsibbaszt a tűz pattogó hangja. A Zanci szerint ilyenkor úgy nézek ki, mintha direkt sütnének, vagy esetleg boszorkány égetés lenne folyamatban. Sőt, kihallgattam, ahogy a Csipinek azt mondta telefonban, hogy óránként egyszer pozíciót váltok, ígyképpen én vagyok az önforgató grillmacska…




Jött a szilveszter is, de az egész család meglehetősen álmosan viszonyult az egészhez. A Nagyigazdi a Zancival megvacsorázott, én meg nem kaphattam semmit, mert csak sült disznó volt, párolt káposzta, lencsefőzelék, meg sertés virsli, aztán ezek egyikéből sem szabad ennem. Sütit azért kaptam, csak hogy ne járjon a szám. A Nőim majdnem elaludtak éjfél előtt, de azért a Himnuszt megvárták, koccintottak és mentünk is fel. Volt a környéken petárdázás, de sajnos csak hallani lehetett, látni nem. Még a szomszédék sem jöttek ki tűzijátékozni, pedig én már beültem az ablakba. Végül, miután felmentünk, rá úgy tíz perccel kezdték a pukkantásokat, de akkor már a Zanci nem akart újra lemenni, így csak a fenti ablakból nézegettem kifelé. Az égvilágon semmit sem lehetett tőlünk látni! Hallatlan! Pedig a tűzijáték fényei nagyjából látszottak, de még így is csak az ablak csücskéből tudtam kukkolni és onnan is főként csak a semmit. Mire a szomszédék befejezték a pukkantást, a Zanci már pizsamában volt és aludni készült. Úgyhogy a szilveszterünk ennyi volt és nem több, ezek után én is mentem a Zanci mellé aludni.

Remélem, Nektek izgalmas volt az ünnep és boldogságos lesz az újév! :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése