2016. szeptember 7., szerda

Galuska Hercegnő uralkodása ~ 120 ~

Képzeljétek, nagy hír van: október 3.-án megjelenik a Zanci első regénye! :)
Hamarosan előrendelhető lesz, azt majd megírom, hogy hol és mikor lehet megejteni. Aki egy kicsit is kedveli a Zanci humorát, garantáltan nem fog csalódni a Fekete Kristályban sem. :)
Sajnos én nem vagyok benne szereplő, mert amikor írta, én még pajzán gondolat sem voltam, viszont van benne egy körömrágós sárkány, szóval azért biztosítva van a "cukiság-faktor". ;)

Mutatok képet a könyvborítóról:


Egyébként meg mindenkire ilyen randán fogok nézni, aki nem rendeli meg a Zanci könyvét, mert akkor miből lesz nekem Royal-om...?! :) 
Na jó, csak vicceltem, ezt a tekintetet kizárólag a Zancinak fejlesztettem ki, Rátok sosem néznék így! :D 

Doromb: 

Galus

Én vagyok a Keresztanya! Comprendes...? :D 




2 megjegyzés: