2016. december 7., szerda

Galuska Hercegnő uralkodása ~ 124 ~

2016. december

Meg lettem mérve horizontálisan, vertikálisan, és mérlegen is. Az van, hogy 62 cm vagyok a fejem búbjától a fenekemig, a farkam ebbe nincs beleszámolva. Ehhez vagyok 5,2 Kg. Azért engedtem csak megmérni magam, mert mókás volt, ahogy mindig kikaptam a Zanci kezéből a szabócentit, neki meg lilult a feje.

Azért végül megmért, aztán közölte, hogy akkora vagyok, mint egy fellobogózott anyahajó, vagy mint egy oroszlány. Igen, így ipszilonnyal. Mondtam neki, hogy dafke sem vagyok "orosz-lány", senkim sem volt orosz tudomásom szerint, bár hogy anno kik fordultak meg a kertben, ahol Édesanyám a pásztoróráit töltötte, arról nincs bővebb információm. Semmit nem tudok az oroszokról, még a cirill betűket sem ismerem. Na jó, annyit azért tudok, hogy a tundra az egy bugyi, és hogy a Szovjetuniónak anno CCCP volt a rövidítése. Ekkor a Zanci kapva-kapott a szón, hogy na akkor már biztosan kijelenthető, hogy orosz vagyok, mert speciel a CCCP annak volt a rövidítése, hogy a "Cirmos Cica Cafrangos P...csája"…! Ezek után le sem tagadhatom, hogy ruszki vagyok, legalább 10%-ban. Kikérem magamnak! Én nem vagyok ruszLi! Az kérem ecetes hal! :(


Megsértődtem! És most megsértődve maradok addig, amíg nem kapok jutalomfalatot, vagy vajas pirítóst!

Sértődés van! Akkó'se nézek rád! 

1 megjegyzés:

  1. Tündéri cicalány ez a Galuska! Látszik, hogy mindig foglalkoznak vele, igazi családtag.

    VálaszTörlés